Total Pageviews

Monday, December 6, 2010

saat yg mmbosankan....

~~~saat ni tringat kat my lovely mum....pas mkn magie+telur...perrggghhh!!!!puas...ape nk dicoretkan ek...dalam fikiran skrg ni...byk sgt yg aku fkir...bila tgk tv3 arqasah jd imam.....sejuk je hati kalu dpat calon suami mcm tu...tp bila dh terkene sekali ngn ustaz mental...aku serik...sumpah...xnyer der aku pilih taraf ustaz dh pasni..so mata aku skrg tgah survey sape2 yg aku tgk ade ciri2 bisnesman,macho,matang,tegas,cakap pn ade protocol...tu la pilihan aku skrg...heheheehheheh...thun depan umur dh mningkat...agak2 bila nk tamat zaman bujang ni....tarikh dah ade calon xde lg ni...bila blk kmpg jumpe kawn2 sekolah...semua dh pikul ank aku je single mingle...huhuhuhuhu..yg x than teliga apebila sanak saudara mngajukan soalan "bila nk mkn nasi minyak ni???" soalan yg mmbuatkan diri aku x nk blik kmpg...mnyampah seeyyy...boleh x kalu x tanye soalan tu...ade jodoh ade la tu...semua tu keje Tuhan...aku hanye khalifah -Nya...."Ya Allah,Ya Tuhan....berikan aku seorg insan yg mngerti erti cinta,kasih syg,cinta akn sifat Mu,ibadat Mu,agama Mu, dapat mbimbing diriku utk hari kelak yg tidak ku tahu dimanakah tempatku...adakah aku disisi Mu Ya Tuhan...atau sebaliknyer..."mmmmmmm....dunia skrg penuh dugaan...penuh dgn ujian,sape yg kuat semngat dia tidak terpedaya....sape yg lemah akn hanyut ikut arus kemodenan dunia...Masyaallah...

No comments:

Post a Comment